Tisdag

Hej hej!
Sitter och kollar på... reklam! Det är inte kul, men sen kom jag på att jag inte hade bloggat något idag.
Idag bakade vi kanelbullar i hemkunskapen, och de blev misslyckade!
Har tyvärr ingen dagens outfit-bild idag men jag kan ju beskriva min outift med ord! :D
Jag vet att jag lovade inget svart idag, men det gick inte >.<

♦ Vit klänning (Har dock förkortat den en bit) - Gina Tricot
♦ Svart, stickad kofta - Den är mammas >.<
♦ Svarta leggins - Lindex
♦ Vitt skärp - Esprit
♦ Svart jacka - H&M
♦ Prickig väska - London




Nu ska jag fortsätta på min SO-artikel om folk som upptäckte världen, hej då! =)

Kommentarer
Postat av: Bea

gillar dinheader :D vad händer i helgen?

2008-09-26 @ 05:23:05
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Kolla in vilket jättebra erbjudanden som finns på min sida just nu!

Superfina örhängen för bara 97 kr!!!



Ha en trevlig helg :)

2008-09-27 @ 20:26:22
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0