Måndag

Hej!
Idag har jag varit i skolan, precis som jag skrev igår ;) Vi hade so, svenska, engelska och no, det var riktigt tråkigt >.<
Jag har en dagens outfit här :D Jag ursäktar så hemskt mycket för bildkvalitén! Min kamera verkar ha något fel på linsen eller något, jag gillar inte det! Jag har typ bara svarta kläder på mig nu för tiden, varför har jag det? Måste kolla igenom garderoben, i morgon ska jag inte ha på mig något svart alls... hoppas jag!
Men nu presenterar jag... dagens outfit!



♦ Svart tunika/klänning, bikbok
♦ Svarta leggins, Lindex
♦ Vitt sidenband, hittade det här hemma
♦ Svart väska med vita prickar, någonstans i London
+ Gråa benvärmare från Åhlens, svarta stövlar från Din sko och en vit jacka från H&M,  detta är dock inte med på bilden


Kommentarer
Postat av: Fuktard

Stökigt rum? xD

2008-09-22 @ 17:20:33
Postat av: Anonym

Näää (sarkastisk ; D )

2008-09-22 @ 18:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0