Blåbärspaj!

Nu ska jag inte klaga här, men jag måste bara skriva detta så att alla ANTI-TOKIO HOTELFANS kan gå och dö! Om jag ska behöva må dåligt för att jag lyssnar på ett band som jag tycker är bra :O
Tack, nu har jag skrivit av mig lite ;P
Jag blir så arg! Okej om man inte tycker att Tokio Hotel är bra, men man måste ju inte sitta och skriva till alla Tokio Hotel-fans att Tokio Hotel suger eller att Bill är gay osv.
Nog med icke-klagande!
Idag jag har suttit hemma, bara. Det har varit väldigt tråkigt, men jag har haft i hårinpackning i håret hela dagen xD Jag glömde liksom att jag hade i det och kom på det efter typ 7 timmar eller något! Haha.
I morgon så ska jag till skolan! Ovanligt va?! De flesta 14-åringar ska till skolan i morgon xP
Nu ska jag visst äta blåbärspaj, haha. Hejdåå =) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tävla om lyxiga hårvårdsprodukter för 1500 kr! :) http://naztysbunny.blogg.se/2008/september/tavling.html

2008-09-21 @ 21:03:29
Postat av: Melly

ALLA ANTI-TH FANS KAN GÅ DÖ :D

Håller fullständigt med dig, Mela :)

2008-09-23 @ 17:33:28
URL: http://mellyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0